lauantai 27. heinäkuuta 2013

Pitkä hiekkatie sitä pitkin kioskille me aina pyöräilimme...

 Nyt on uusi kamera ja uusi banneri! Ostin siis tuon canon eos 1100 D:n ja oon oikein tyytyväinen sillä ottamiini kuviin. (Bannerikin siis sillä otettu.) Tässä ensimmäinen kuvausreissu jonka tein Hannan kanssa tuo kamera kyydissä.






Mun lempikuva ehdottomasti tällähetkellä, ja siksi myös banneriin se piti tällätä. Ja tosiaan nimenki vaihoin, koska se entine ei koskaan sopinu banneriin, eikä mun blogiin eikä mun luonteeseen ollenkaa.





Loppuun vielä pari sekoilua kun ei ilme enää meiannu pysyä kasassa :D


Tässä ei toki ollu kaikki uudella kamerallani ottamat kuvat vaan se on imenyt sisäänsä jo 241 kuvaa (ja poistettujahan ei lasketa).

Kivoja kesän loppuja teille kaikille ihanille ihmisille ja ihanaa oon saanu pari lukijaa lisää tuon niin huiman lukija määrän jatkoksi. KIITOS! <3

10 kommenttia:

  1. Toi mustavalkoinen kuva on ihana! Ois ollu kiva jos oisit tehny näistä vaikka kollaasia tai kirjoittanut hiukan enemmän, mut paljon potentiaalia tässä postauksessa kyllä on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti :) Ja en sen takia kirjoittele kovinkaan paljon, koska en sitä mielestäni erityisen hyvin hallitse. Mielestäni miellummin vähän tekstiä, kuin paljon huonoa teksitä...

      Poista
  2. Rakas, oot niiiiin ihana <3 mun söpöliini ;3

    VastaaPoista
  3. Mulla (ihan niinkun miljoonalla muullakin :D) on myös toi sama kamera ja mäkin oon ollu tosi tyytyväinen siihen :) Upeita nämäkin kuvat ja tykkään kans ihan älyttömästi tosta kuvasta minkä oot valinnu banneriin! Oot huikeen kaunis!

    http://riikaneleganssi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Uuuuuups! ei ikinä pitäis postailla iha väsyneenä...

      Poista
  5. tosi kivoja kuvia:-) sulla on ihanat hiukset!

    http://100milesnetta.blogspot.fi/

    VastaaPoista