maanantai 31. joulukuuta 2012

Hobitti

Ilona tuli meille torstaina yöks. Saunottii ja katottii leffaa... sellanen perus tyttöjen ilta. Perjantaina oli herätys puol ysiltä ja kymmenen aikaa lähettii köpöttelemää kohti matkista ja sieltä 10.25 hypättiin linkkii ja suunnattii kohti jyväskylää. Siellä syötii, shoppailtii ja käytii kattomassa Hobitti ja jatkettii vielä vähä kaupoissa kiertelyä. 20.15 lähettii takasi kotia kohti. Oli ihan mahtava päivä!! kiitos Ilonalle <3



Seppälästä löysin pyjaman jota tuli useammasta kaupasta etsiskeltyä, mutta tulikin yllättäen vastaan sitten, ku olin jo melkei luovuttanu.


T-paita: ginatricot

Karvaliiviä oon metsästelly jo viimetalvena ja nyt sen sitte löysin H&M: ältä (ylläri :D)

Yks kynsilakka per kaupungissa käynti... Ei iha kumminkaa. Mutta oon siis etsiskelly tumman/sähkön sinistä kynsilakkaa kauan. (Sitäkin itseasiassa viimetalvesta.)


Talvikengät oli ne oikeasti hätäpakkotarpeelliset. Syy se, että olen hiihdellyt koko joulukuun rikkinäisissä talvikengissä, ja melkein jokakerta toinen sukka lumesta märkänä olen tullut  ulkoa sisälle. Tällä kertaa löysinki harvinasisen helposti nuo ihanuudet. Yleensä joutuu ravaamaan ne 170 kauppaa ilman tulosta, mut nyt ensimmäiseen kauppaan -josta etsin- mennessä vähä ensi kierrellessä löysin kivan näköset kengät, jotka nykäsin hyllystä kokoa katsomatta, ja kas ne sopi jalkaa. Siinä vähänaikaa mallailtuani ostin ne.

 

2 kommenttia: