maanantai 31. joulukuuta 2012

Yltiökimalleuusvuostyttönen...

Päätin etten aio postailla suuremmin uudesta vuodesta, mutta mieli muuttu ku sainki otettua pari ihan hyvää kuvaa ilotulituksista.
Tää mun uuden vuoden aatto ei oo ollu mitenkää kummonen. Sitä samaa, eli oon syöny ja saunonu. Saunan jälkee valettii tinat ja tälle vuodelle ei ole luvassa mitään ihmeellistä. (En oo taikauskonen :P) siinä sitten ruvettii lähtemää ulos ja kun sieltä tulin menin aikalailla suoraa koneelle ja tässä mä sitte varmaa loppu illan lorvinkii.


Nuo kaks viaa on kyllä ehottomasti parhaimmat.

... ja ja ja tää mun glitter innostus vaa venyttelee rajojaa. Eilen lakkasin kännykän mukana tulleet mustat suojakuoret hopeisella kimale lakalla ja kynsiiki tui tungettua mahollisimman paljo kimallusta :D 
Tuli siis oltua tällänen yltiökimalleuusvuostyttönen. Ja ehottomasti KAIKEE HYVÄÄ VUODELLE 2013!!!

2 kommenttia:

  1. kivoi kuvii & tosi kivat kynnet ! :) Oot tosi nätti ja sun blogis vaikuttaa tosi kivalt :)

    Joss kiinnostaa nii vit mennä myös kattoo mun blogin :)

    http://simplethings-aino.blogspot.fi/

    VastaaPoista