tiistai 8. tammikuuta 2013

viisikkoni

Tässä ei nyt oikee oo mitää tärkeetä kerrottavaa, mut aattelin kuvata kaikki mun hajuvedet, joita omistan viisi kappaletta. Ja tämä siksi, koska sain maanantaina uuden hajuveden ja meinasin sen kuvata ja sillee... Mutta sitten ajattelinkin yhtä hajuvettä pidemmälle ja päätin olla ilkeästi syrjimättä muita hajuvesiäni ja kuvata kaikki tänne blogii.

 Äiti oli kyllä ollu tosi ihanalla tuulella, ku se oli tehny tilausta. Aattelin iha vaa noi tollee "kokeeks" pistää sen ihanan hajuveden ja olin sillä mielellä että ei se äiti varmaa sitä nyt tilaa, ku oon koko syksyn tarvinu kaikkee vähemmän halpaa...

Tää on ollu mulla jo aika kuan. Muistaakseni sain sen viime kesänä, tai sit se oli jo sitä edelline... Jokatapauksessa halusin sen vaa ton älyttömän kivan pullon takia. Mulla oli aikasemmin ollukkii tollane samallaine, mut vaa kultane. Siitä tuoksusta en hirveemmin tykänny. Ja tosiaa tää on Oriflamelta.

Tää on se hajuvesi, jonka sain maanantaina. Aivan ihana <3 Tykkään myös tosta pullosta. Tämäkin siis Oriflamelta.

Tää onki sitte mun ainoo hajuvesi joka, EI oo Oriflamelta. Sain tän yli vuos sitte syksyllä Turkista. Oon tykkäilly tästäkii hirmusesti.


Tää on kyllä kans mun suosikki. Oon kyllä käyttänykki paljo. Sain tän yli vuos sitte alkusyksystä. Valitettavasti tuo on tossa kuvassa iha oranssin värine, vaikka onkii oikeesti vaaleenpunane. :/
Ja tää myös Oriflamelta.


Tän sain viimetalvena ja oon käyttäny aika vähä, vaikka tykkään tästäki kovasti. Ja Oriflamelta.

No joo olisin tietysti voinu vähä yksinkertaistaa ja kirjottaa vaa loppuu, että kaikki muut -paitsi tuo vihreä omena hajuvesi- on Oriflamelta. Ja jotenkin yllättävästi se tuli mielee vasta ku olin kirjottanu koko tekstin.


2 kommenttia: