sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Mustaa, hopeeta ja ruusuja

Perjantaina, ku tulin harkoista kotii, ni äiti ja mun isosisko Hanna ilmottivat et lähtevät kattoo leffaa, ja minä siinä sitten utelin, että mitä leffaa ja mihin aikaa. Sain tietää että sellasta jotain rakkaus leffa 19.00, mutta ne lähtee jo 18.30. Kello oli siis 18.00. kun sitä aikaa kyselin, oli siinä vähän kiire, kun päätin lähtee mukaa ja puolessa tunnissa piti syyä, käyä suihkussa, meikata, pukea, laittaa tukka ja kävellä kinoo. Tuon meikkaamisen jätin väliin ja tukkaa kuivasin hätäsesti,vähän kuivan tapaiseks, ja länttäsin pipon päähän.Hyvin kerkisin :D. Tosin leffan nimeä en muista ja se oli tosi tylsä ja pitkä, vaikka kestiki vaa puoltoist tuntii :(. Mut ei se mitää,  ei mulla muutakaa tekemistä ollu sille illalle.
 Lauantai meni vähän "ohi" lueskelin miss mix:iä ja värittelin my wonderful world of fashion kirjaa. Neljän aikaa iltapäivällä sain päähäni, että nyt mä vaihan pitkästä aikaa järjestystä mun huoneessa. Päätinki sitte pistää ihan sekasi kaiken ja käänsin sänkyä ja kirjahyllyä ja kaikenlaisia pikku tavaroita, eikä mennykkä ku semmonen n.3 tuntia :D. Oon kyl ihan tyytyväine ja tykkään tästä uuesta järjestyksestä nii paljon etten meinaa malttaa olla pois täältä ollenkaa.
 Mut päivän aiheeseen eli kynsii jotka tein tänää.





Tein pitkästä aikaa konad leimat kynsii. Ja vihdoinki mul on mustaa kynsilakkaa!!!:DD. Jippii!! En ookkaa hallunnu sitä, ku semmoset reilu 4 vuotta.

P.S. Oho tulipa paljon tekstiä, vaikka alottaessa en meinannu mitää keksiä.

2 kommenttia: