sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Yksityiskohtia

Eilen "tapetoin" mun huoneen oven kirjansivuilla ja laitoin pari juistetta. Tänää rupesinki vaihtamaan verhoja, lopulta olinki viritelly myös jouluvalot ja laittanu pari tonttua. Rupesin siinä etsiskelemään kivoja yksityiskohtia ja päätinki sitten kuvata ne ja tehä niistä postauksen.


(Jouluvalot oli vaikeet kuvata tällee laimeesti ja kiltisti sanottuna).




Tuossa vähän mun ovea...


Tossa mun ilmotustaulu, johon laitoin julisteen ja sen päälle kaikki lappuset.




Tuo jäätelö/kynäpurkki hässäkä on kyyllä ehdottomasti mun lemppari noista yksityiskohdista. Mutta tällaista sunnuntaita tänään. 
Niin ja tosiaan tänään oli ensimmäinen kirkko rippikouluun liittyen. Lisänä myös infotilaisuus, josta merkintöjen keräys  lappunen ja pari muuta paperia, joissa oli kaikkenlaista tapahtuma tietoa. Että tästä se lähtee kohta on konfirmaatiooo!!! No okei kesäkuussa vasta.

2 kommenttia:

  1. Sulle mun blogissa kiertopalkinto/tunnustus! :)

    http://what-shall-i-be.blogspot.fi/2012/11/video-liebster-blog.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia pälkinnosta laitan kyllä eteenpäin kun keriän!! :)

      Poista